niedziela, 2 lutego 2014

Ciastka musli

Dziś postanowiłem przygotować ciastka na bazie mieszanki musli, które są zdrowe i bardzo szybkie w przygotowaniu. Ciastka z musli są bardzo pożywne i bardzo dobrze smakują polane czekoladą. Do ich przygotowania można wykorzystać każdego rodzaju owoce suszone, orzechy  i inne smakołyki. Które wzbogacą nasze ciastka o dodatkowe smaki.

Składniki:


  • 150 g musli, (ja użyłem musli z rodzynkami )
  • 75 g brązowego cukru,
  • 75 g masła,
  • 1 łyżka mąki,
  • 1 jajko.


Masło mieszamy z cukrem  dodajemy do tego mąkę i wbijamy jajko. Wciąż mieszając dodajemy odmierzoną ilość musli. Naszą masę rozkładamy łyżką na blaszce wyłożonej papierem do pieczenia lub na sylikonowej macie (jak w moim przypadku). Pieczemy 15 minut w temp 170' C.





Smacznego

PS. Wasze komentarze Motywują nas do większej pracy nad naszym blogiem, dlatego zachęcamy was do włączenia się w życie naszego bloga. Piszcie swoje przemyślenia, opinie lub pomysły. To pomoże nam w dążeniu do doskonałości.

Dietetyczne ciasteczka

11 komentarzy:

  1. Ja mam przepis na podobne ciastka owsiane, ale bez pieczenia i z kakaem, są bardzo dobre.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o takich jeszcze nie słyszeliśmy mogła byś dać przepis ?

      Usuń
    2. Tak proszę:
      0,5 kostki margaryny, 5 łyżek wody lub mleka, 3 łyżki kakao, 1 szklanka cukru, 2,5 szklanki płatków owsianych.

      Do rądla włożyć margarynę, wodę lub mleko, cukier, gdy się rozpuści dodać kakao, zdjąć z ognia, wsypać płatki i wymieszać. Wyłożyć na tależ formując kuleczki (ja kładę łyżką i zostawiam).
      Jak przestygną, zrobią się twarde, tylko ciężko je z tależa wziąć ;) Może znajdziesz na to jakiś patent.

      Usuń
    3. Mozesz uzyć foli sylikonowej donpieczenia do niej nic nie przywiera, lub papier do pieczenia, ewentualnie laterz posmarowac olejem

      Usuń
    4. Dzięki ;) a do waszych ciastek trzeba rozpuścić masło z cukrem? Bo zaraz chyba będę robić :)

      Usuń
    5. aha i przepraszam za błędy powyżej bo właśnie zauważyłam jak napisałam "talerz" :P

      Usuń
    6. Masło mieszasz z cukrem nie rozpuszam . A masło dobrze pokroić na mniejsze kawałki by sie lepiej mieszało

      Usuń
    7. Ok dzięki, sprawdzę czy mam skaładniki i się biorę do roboty, a jak nie to jutro :P

      Usuń
    8. Bardzo nas to cieszy przeslij zas jak mozesz zdjecie ciasteczek z checia umiescimy je na blogu

      Usuń
  2. Uwielbiam ciasteczka takie muszą być wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Od bardzo dawna korzystam z Waszego przepisu. Wszyscy są zadowoleni i ciastka muszą być wydzielane, by nie zniknęły pierwszego dnia :) choć robię przynajmniej z trzech porcji. Ale tłuszcz zawsze rozpuszczam w rondelku. dziękuję i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń