piątek, 7 marca 2014

Sałatka z łososiem

Pyszna sałateczka z łososiem jest zdrowa, świeża i pożywna . Bardzo szybko się ją przygotowuje. Jest idealnym pomysłem na lunch.

Składniki:

  • Plasterek surowego lub wędzonego łososia .
  • Jedno ugotowane jajko ,
  • Garstka sałaty, może być miks sałat, ja użyłem rukoli i roszponki,
  • 2 pomidorki koktajlowe
Składniki na dresing:

  • Łyżka oleju z oliwek
  • łyżka musztardy,
  • Łyżeczka soku z cytryny ,
  • Szczypta soli i pieprzu .


Na talerzu układamy liście sałaty, plasterek łososia dzielimy na mniejsze kawałki, a pomidorki i jajko kroimy w ćwiartki . Całość polewamy dobrze wymieszanym sosem.

Smacznego




7 komentarzy:

  1. ta sałata to roszponka :) moja ulubiona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam. Nominowałam Twojego bloga do Liebster Blog Award, szczegóły tutaj http://www.mojewypiekiinietylko.com/2014/03/liebster-blog-award/#more-1622 Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jajko i łosoś to połączenie idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam lososia, wyglada przepysznie :), pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam tego typu sałatki, wiosną i latem nie ma nic lepszego na lunch...

    OdpowiedzUsuń