niedziela, 2 marca 2014

Współpraca z firmą Kamis

W piątek gdy kurier zapukał do mych drzwi  z paczuszką byłem bardzo podekscytowany co ona zawiera. Więc prędko zabrałem się za jej rozpakowanie, a w niej przyprawy od firmy Kamis. Przyprawy w kuchni są bardzo ważne dlatego nigdy nie może ich zabraknąć. Podbijają i wzbogacają smak potraw. Ja w mojej paczce znalazłem  miedzy innymi młyneczki z solą, pieprzem kolorowym, przyprawę do kaw i deserów. Zawierała ona także innego rodzaju przyprawy takie jak kolendra, papryka słodka i ostra, imbir i wiele, wiele innych.
Bardzo dziękuję firmie Kamis za miła niespodziankę.



5 komentarzy:

  1. Oj tak przyprawy w kuchni są najważniejsze, ja osobiście używam ich całe mnóstwo :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekawa tej współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. czekam na jakieś ciekawe przepisy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam Was na przepis miesiąca w marcu, ktorego tematem są typowe wypieki z alternatywnymi składnikami. Jesteś taka pomysłowa, że na pewno coś wymyślisz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękujemy za zaproszenie, już zastanawiam się nad przepisem :) Pozdrawiamy

      Usuń