poniedziałek, 3 czerwca 2013

Pieczone słodkie ziemniaki z rozmarynem

Witajcie dawno nic nie dodawałem a to wszystko przez moje podróżowanie.
 Już jestem i postaram się częściej coś nowego umieszczać na blogu.
W sobotę na targu zakupiłem (oprócz standardowych produktów) bataty, czyli słodkie ziemniaki.
Postanowiłem upiec je z rozmarynem. Oto przepis:

Produkty:

6 batatów,
trochę oliwy z oliwek,
gałązka świeżego rozmarynu (może być suszony),
Sól,
pieprz.

Przygotowanie:

Piekarnik nagrzewamy do 180C. Bataty kroimy wzdłuż na 4 bądź 6 części (zależy od wielkości ziemniaka). Myjemy i osuszamy je ręcznikiem kuchennym. Wykładamy je na blaszkę. Dodajemy trochę oliwy, pokrojone listki rozmarynu, sól i pieprz. Całość dokładnie mieszamy. Wkładamy do rozgrzanego piekarnika na jakieś 25-30 minut. Gotowe.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz